dijous, 21 d’octubre del 2010

Via Caipirinha , Vilanova de Meià

En llevar-me el diumenge al matí, miro per la finestra i..., merda està plovent. Havíem quedat a Foradada amb el Ferran per anar cap Oliana, a la paret del Rumbau per fer la via Sioux, que té molt bona pinta. Truco al Ferran i quedem una mica mes tard de l'acordat. Canvi de plans i tirem cap a Sant Llorenç, no val la pena de fer gaires quilòmetres!!! . Tornem a repetir la Directa al Cilindre, doncs és l’única paret que no xorreja aigua, gràcies al seu generós desplom. Via que sempre ens fa gaudir i que en dies com aquest és l’ideal. A l’acabar decidim anar a Vilanova de Meia, doncs s’ha arreglat el Temps.

Dia estable!!!PA120327caipirinha

A la Roca dels Arcs cau l’aigua per tot arreu, al Pas Nou també i finalment trobem un pany de paret sec a Zaratrusta. Com que jo no he fet la Caipirinha, al meu bon amic Ferran no li importa repetir-la. Que enrotllat el tio, em guarda els llargs bonics. Ens encordem a peu de via, doncs el primer llarg està moll hi ha una sirga fins la R i cau alguna pedra. El Ferran l’empalma amb el segon llarg V+ fàcil. Jo li tiro al següent que té 3 p d’A0 està molt parabolada, com a mi m’agrada i per arribar a la R, hi ha una corda fixa.

PA120337PA120339PA120331

El Ferran puja pel V següent, tot mirant la via del costat la Mojito que li te el cor robat. Collons com desploma la Mojito, que fina que es veu, regalima aigua, nooooo????. Doncs Fer, ja li fotrem un altre dia!!!

Menys mal que el vaig convèncer, doncs jo ja començava a estar estovat.

El llarg central de la via em toca a mi, je,je. Comença fàcil, desprès 3 p d’A0 i festival de ratlles, una roca molt adherent, i amb parabolts de luxe. L’últim és per al Ferran V+, que puja com l’aigua, metre jo flipo com al costat de la nostra via, acaba d’aterrar al niu un voltor gran i tres de petitets que la seguien.

El descens el fem caminant cap a l’esquerra per entre matolls, és una mica perdedor, però trobem alguna fita.

PA120340PA120341

En resum és una bona via per fer en dies com avui, curta, fàcil i parabolada.

Escalades fetes per en Ferran i Xavier el dimarts 12 d’octubre del 2010.