dilluns, 18 de gener del 2010

Temps de neu

Aquest darrer dissabte per la tarde vaig fer la primera escalada del any a la Pala Alta del Mont Roig, lloc que sempre m’ha fascinat per la seva situació i  ambient. La via escollida no obstant, m’ha deixat un regust agre-dolç, doncs la trobo molt descompensada, amb un primer llarg molt assequible i ben assegurat, un segon molt tibat amb molt compromís i un grau de exposició alt i un tercer que rebusca un pany de paret per sortir sense xafar la LLuís. Jo el vaig fer amb dos o tres passos de pedal, aquest està ben equipat!!!

.2on Llarg Tiba-li Ferran Master carabiner_open_green_md_wht Foto Cim

Gracies al bon company Ferran, que va fer el segón llarg foten-li un parell de co.…ons, sortirem airosos de la paret delectant-nos amb esplèndides vistes del cim.

Escalada feta el 16 de Gener del 2010 per Fer i Xavier.

3 comentaris:

Fer ha dit...

Gràcies pels laurels, company !!!!!!

Xavier ha dit...

sense el master enkara estaria allí.
Quin llarg mes dur el segón!!!

Anònim ha dit...

gracies Xavi, vaig seguir el teu consell i vam fer la LLuis entrant pel llarg de temps de neu. es un llarg raro de roca que es disgrega un pèl, però va donar més elegancia a la via. no vam fer l'últim llarg de la LLuis i vam sortir pel V* de la BROTHERS RUIZ: ALA! JAUME