divendres, 1 de gener del 2010

TERRA DE DINOSAURIS 160 m. 6a

Ultimament pels voltants de cap d’any sempre anem a fer la darrera via, per tenir bons auguris pel any que be, i així ho hem fet aquest darrer diumenge. Sortim de Lleida a les vuit del matí i despres de fer l’esmorçar de rigor a Oliana ens plantem a sota la paret. Un amic d’un amic m’ha dit que és, sortint del segón tunel a la dreta i quan ens donem conte resulta que hem fet el calentament, pujant al peu de via de la UES a Esplovins, marditasea !!!. Be desfem el camí i anem a l’aparcament de la Paret Bucólica, al tercer túnel a la dreta venim d’Oliana.

Asignar imagen

Fa solet i una temperatura agradable per tibar així que cap a dalt. Jo faig els 2 primers llargs, el primer es tumbat i asequible amb tendencia a la dreta amb un muret vertical abans de la R1, el segon comença amb un petit sostret amb molt canto i despres hi ha un passet de placa que vaig resoldre tot recte, tambe si pot tirar per la fissura de la dreta. Desprès ja fàcil fins la còmoda R2.

Isaac cap R2Cesar inici 3er llarg esal

El Cesar fa rapidament el tercer i quart llarg, tan sols un petit pas llarg per pillar un gran forat al 6a del 4º llarg, va oferir resistència. Vam tenir bon temps fins al darrer llarg, on el vent i el fred van ser presents, no podem demanar mes. Felicitats a l'Isaac, doncs és la seva primera via, que en vinguin moltes mes !!!

A la R del cim Isaac

Escalada feta el 27-12-09 per L’Isaac, Cesar i Xavi a Oliana.

2 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Isaac ha dit...

Per fi! Com casi un somni, vaig realitzar gràcies en Xavier i en Cèsar el meu primer llarg. Tot i que vaig passar força por en la primera i quarta reunió, va ser una experiència inoblidable i de les que més viu m’han fet sentir. A més a més, considero que escalar parets de varis llargs és el millor entrenament per la ment, aprens a concentrar-te només en el que estàs fent i també a evitar el temor a l’altura.